.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هفته آینده صورت می گیرد
شش وزیر در صحن و کمیسیون های تخصصی مجلس
در حالی نمایندگان بیش از 20 روز تعطیلات خود را به پایان می برند که جلسات علنی مجلس و خود را با حضور شش وزیر در مجلس از سر خواهند گرفت. در این میان وزیر کشور باید به 16 سوال، شانزده نماینده پاسخگو باشد.
شش وزیر در صحن و کمیسیون های تخصصی مجلس

در حالی نمایندگان مجلس بیش از 20 روز تعطیلات خود را به پایان می برند که جلسات علنی مجلس و کمیسیون های تخصصی خود را با حضور شش وزیر در مجلس از سر خواهند گرفت. در این میان وزیر کشور باید به 16 سوال، شانزده نماینده پاسخگو باشد.
مجلس شورای اسلامی هفته آینده در روزهای یکشنبه و سه شنبه مجلس جلسه علنی دارد. البته کمیسیون های تخصصی مجلس نیز بعد از ظهر این دو روز جلسات خود را برقرار می کنند.

علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه، هفته آینده در صحن مجلس حاضر خواهد شد و در خصوص شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد به نمایندگان مجلس گزارش می دهد. البته وزیر خارجه در صحن مجلس در خصوص نتایج اجلاس فوق العاده سران کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی که در مکه برگزار شد نیز به نمایندگان گزارش خواهد داد.

 صالحی بعد از ظهر سه شنبه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حاضر خواهد شد و به سوال فرهاد بشیری نماینده پاکدشت سید حسن دهدشتی نماینده آبادان و دو سوال علی اکبر آقایی نماینده سلماس پاسخ می دهد.

کامران دانشجو وزیر علوم نیز بعد از ظهر سه شنبه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حاضر خواهد شد و به سوال ایرج ندیمی نماینده لاهیجان پاسخ می دهد.

مجید نامجو، وزیر نیرو، یکی دیگر از وزرایی است که بعد از ظهر سه شنبه به کمیسیون انرژی مجلس می رود تا به سوال مقداد نجف نژاد نماینده بابلسر پاسخ دهد.

صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی، بعد از ظهر سه شنبه برای پاسخگویی به سوالات حمیدرضا پشنگ نماینده خاش، محمد دهقانی نماینده چناران، عوض حیدرپور نماینده شهررضا، مهدی سنایی نماینده نهاوند و عباس پاپی زاده نماینده دزفول در جلسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس حاضر خواهد شد.

اما در این میان مصطفی محمد نجار وزیر کشور، با حضور در جلسه بعد از ظهر سه‌شنبه کمیسیون شوراها و امور داخلی به 16 سوال، شانزده نماینده باید پاسخ دهد. عوض حیدرپور، احمد بخشایش، یونس اسدی، سید جلال یحیی زاده، علی ایرانپور، نادر قاضی پور، سید ناصر موسوی لارگانی، غلامرضا کاتب، احمد شوهانی ، امیر عباس سلطانی ، موسی الرضا ثروتی، احمد علی مقیمی ، الهوردی دهقانی ، محسن بیگلری، جمشید جعفر پور و غلامرضا تاجگردون، شانزده نماینده ای هستند که از وزیر کشور سوال دارند.

سید شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد، یکی دیگر از وزرای کابینه است که هفته آینده با حضور در صحن مجلس به سوال الیاس نادران، نماینده تهران پاسخ خواهد داد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.546 seconds.